DC web radio , Global radio

DC web radio , Global radio

Loud and proud

TECH


Ειδήσεις, powered by iNews

Μελίνα Ασλανίδου: “Η μουσική είναι όνειρο ζωής”

Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2013
Η Μελίνα Ασλανίδου μιλάει για αυτό που αγαπάει περισσότερο… τη μουσική.
Σε πρόσφατη συνέντευξή της στο περιοδικό Hello, η Μελίνα Ασλανίδου ανοίγει την καρδιά της και αναφέρεται στην αγάπη της για τη μουσική.
Δηλώνει πως «Η μουσική είναι όνειρο ζωής, δεν είναι απλώς ένας δρόμος που με κάνει να ξεφεύγω από κάτι. Όμως με έναν μαγικό τρόπο συνοδεύει όλες μου τις στιγμές», ενώ συμπληρώνει πως συμφωνεί με αυτούς που υποστηρίζουν ότι η πορεία ενός καλλιτέχνη κρύβει μια μοναχικότητα: «Είναι αλήθεια πως ο δρόμος του καλλιτέχνη είναι μοναχικός αλλά ευτυχώς για μένα έχω δίπλα μου ανθρώπους που με αγαπούν και αγαπώ, τους στέκομαι και μου στέκονται. Έχω επίσης την οικογένεια μου, τους φίλους μου και το κοινό μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

DC WEB RADIO

DC WEB RADIO , DC RADIO , WEB RADIO , GREECE , TOP 40 , LIVE RADIO , DCWEBRADIO , LIVE , LIVE STREAMING , ZONTANA RADIOFONO , ZWNTANA RADIO , RADIO INTERNET KALYTERO , AKOUSTE ZONTANA , INTERNETIKO RADIO , INTERNETIKO RADIOFONO

Συνολικές προβολές σελίδας

Status : online
-----------------
In case of listening problems refresh your page.

lucky???

Πόσο τυχεροί είστε σήμερα:

Αστρα

STOIXIMA